Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan viestinnän neuvottelukunta

Viestinnän tehtävänä on tukea Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan strategian toteutumista. Viestintä suunnittelee, kehittää, toteuttaa ja edistää sisäistä viestintää ja vuorovaikutusta työyhteisössä sekä työyhteisön ja sen ympäristön välillä.

Tavoitteena on, että seurakunnan jäsenillä, työntekijöillä ja niillä hämeenlinnalaisilla, jotka eivät vielä kuulu kirkkoon, on saatavillaan ajantasaista, täsmällistä ja monipuolista tietoa seurakunnan sanomasta, tehtävästä, toiminnasta ja taloudesta.

Viestinnän neuvottelukunta tukee seurakunnan viestintätiimiä työssään. Neuvottelukunnalla ei ole budjettivastuuta, kuten muilla seurakunnan johtokunnilla, sillä sen rooli on neuvoa-antava.

Viestinnän neuvottelukunnan puheenjohtajana toimii Pasi Honkanen.

Viestinnän neuvottelukunnan jäsenet 2023-2026

Pasi Honkanen (pj)
Leena Tiesmaa
Pasi Tervasmäki
Liisa Turtiainen
Tuulia Viitanen, Hämeen Sanomat
Riikka Happonen, Kaupunkiuutiset
Ville Tiirikainen, YLE
Mia Hallström, Hämeenlinnan kaupunki
Kati Savolainen, HPK

Neuvottelukunnan kokouksissa ovat läsnä kaikki viestinnän työntekijät sekä kirkkoherra.

Hämeenlinna-Vanaja seurakunnan viestinnästä vastaa viestintäpäällikkö Reetta Laaksonen.